tisdag 5 januari 2010

Hemligt projekt

Sedan nyårsafton har jag hållt på ett hemligt projekt, det är nästan klart nu, är lite små fix som ska göras. Men på det stora hela är det klart! Och det blev riktigt bra! Jag är SÅ nöjd!

Igår hade jag en usel dag, jag ringde till LG´s support för och se om dom kunde hjälpa mig med vår dator, det gick inte. Ringde till försäkringsbolaget för att se om jag kunde få ut något för den eftersom vi har allrisk. Det var ungefär lika med noll, då var jag tvungen att skicka in den så dom kunde få ett pris om den är värd att laga eller inte...Så jag hamnade i en återvändsgränd...Satte mig och kolla lite i västeråsaren när jag såg en annons om ett företag som kan göra en felsökning på datorn gratis och sen ge ett pris på vad det skulle kosta att laga den..Så där fick jag upp hoppet litegrann..

Idag har vi inte gjort så himla mycket, det har ju varit svinkallt ute, så vi städade undan lite saker, käka lite mat och drog en vända ner på samhälle i minusgraderna, det var inte så skönt. Det kändes som att någon gjorde tusen nålar på mina lår, och ansiktet höll på att spricka.. Gick förbi My´s farmor och farfar för att fika men vi stannade på middag också, det bjöds på hemmagjord pizza med hemmagjord kebabsås. Det var riktigt gott! Fick även lära mig något nytt idag :-) Sen fick vi semlor till efterrätt innan det var dags att gå hem i kylan igen, men det var inte lika kallt att gå hem tyckte jag fast det var kallare ute.

Imorgon är vi bortbjudna på lunch hemma hos Johnny´s farmor och farfar.

(Sen tror jag vi har vunnit på DD, men jag är inte så insatt så jag har lite svårt att fatta det där)

hej svejs

Inga kommentarer: