söndag 17 april 2011

Nervös...

Nu börjar jag bli nervös, satt och tittade på big brother och kunde inte släppa att imorgon ska vi åka in igen till BB. Göra om samma procedur som i lördags men att jag denna gång inte kommer åka därifrån utan en bebis. Då slog det mig att det kommer ju göra förbannat ont, dessa värkar kommer ju ta kål på mig och att föda ut barnet kommer ju ta kål på mig. Nu börjar jag på allvar fundera på vad jag gett mig in på. Jag vet, det går inte att ångra sig. Men jag är så rädd för att det ska göra så ont, och sen när man inte är hemma där man är trygg utan att man bara kan hålla sig på ett rum. Varför kunde det inte sättas igång av sig själv för? Alltså detta är verkligen självplågeri, när det inte går som man själv vill.
Jag hoppas, verkligen hoppas att det kommer gå snabbt och mestadels smärtfritt och att det inte tar¨så lång tid. För ju mer jag tänker på det nu desto mer nervös/rädd blir jag för det......

Inga kommentarer: