onsdag 25 maj 2011

Olyckor

Tror inte denna vecka är gjord för oss, i måndags var jag hos Vetrinären med Sofie då hon började halta i fredags, det visar sig att hon har en fraktur på ena bakbenet, smärtlindring och vila är vad som gäller för hon, men hur lätt är det att tala om för en katt att den ska vila...hmm, men hon haltar iaf inte lika mycket nu som hon gjort under helgen.
My har ont i magen, hon fick det i söndags kväll, spydde ner hela sängen plus väggen natten till måndagen, åt knappt något på måndagen men sov hela natten till tisdagen, idag kunde hon leka normalt men nu på eftermiddagen fick hon ont igen och började må illa......
Jag hade sönder Johnny´s matberedare igår när jag skulle torka av hyllorna i köket, plus att jag tog fel på min matlåda och stoppade in vår ost som låg i en matlåda och mikrade den istället, så nu har vi ingen ost.

Idag ramlade Jennifer ner ifrån en studsmatta och bröt armen, hon är fortfarande kvar på c-las tillsammans med Johnny.
Som sagt, denna vecka är inte vår vecka, men nu hoppas jag att inget mer händer, snacka om att man blir testad som tre barns mor......

Inga kommentarer: