onsdag 18 maj 2011

Skräck...

På förmiddagen var jag och Fjunet på babycafét, det var jättetrevligt då det var så mycket mammor och barn där. Efteråt gick jag och hämtade My, käkade lite lunch och tog en promenad med Åke-mannen. Har även hållt på ute på tomten under tiden som Damien sov.

Vid middagstid blev mitt mammahjärta testat på allvar, vi skulle äta mat, och Jennifer skulle åka och hämta My, men kom hem utan henne, jag åkte ut och leta efter henne men hitta henne inte, Johnny åkte ut och leta efter henne men hitta henne inte, Jenny var också ute och letade efter henne. Under den tiden flög det förbi hundratals tankar om vad som hänt henne och jag kände paniken. Men till slut kom hon cyklandes på gatan i godan ro, och det var som en stor sten som föll från hjärtat. Det var riktigt skönt att se hon. Så nu har man verkligen blivit testad på allvar. Usch......
Detta var det obehagligste jag varit med om när det gäller stumpan, och hoppas jag inte får återuppleva det nå fler gånger.

Inga kommentarer: