lördag 16 juli 2011

Min pöjk

Idag vart det en shoppingdag..Först åkte vi ut till Hälla för att köpa present till My´s kompis som ska ha kalas på söndag. Sen åkte vi till IKEA och var där nästan hela dagen. Men folket tänkte nog som oss eftersom att det var en regndag, för det var sjukt mycket folk på IKEA. Vi fick med oss rätt mycket från IKEA. Längesen jag var på IKEA så himla länge, gissar nog på att vi var där i tre timmar eller nå. Damien skötte sig nästintill perfekt. Han var lite smågrinig från och till men nu i efterhand förstår jag det med tanke på hans tå som har blivit ännu värre.
Fick hämta ut hans recept ikväll pga att det han har på tån har spridit sig, stackare...
Fick smaka på pencillinet ikväll och det va inte så poppis precis, fick även ta alvedon då han var så grinig. men han är ändå väldigt duktig, men det gör ont i hjärtat när man vet att dom har ont. Nu sover han gott i sin säng och jag ska strax sova jag med.

Inga kommentarer: