onsdag 4 juni 2008

against all odds....

Ohhhh jag är så fruktansvärt arg just nu,jag är så frustrerad!! Jag skulle kunna slå dig,så jävla hårt. Ge dig en rak höger så kanske du fattar nånting! Jag är så otroligt trött på detta,Du snackar om att andra tar för givet vad fan gör du då?? du ta ju fan mig för givet, jag ska fixa,jag ska packa,jag ska flytta,jag ska ringa, jag ska vara överallt men samtidigt ingenstans...ÅHHH om jag bara kunde...du jag lovar jag skulle....med all min jävla kraft...ojojoj. Och just det där att du inte bryr dig, du bara ligger där i sängen och skiter bokstavligen i vad jag säger....Jag är så arg, att jag blir lessen. I sånna här situationer så skulle det vara så oerhört skönt att bara kasta in handduken...bara ge upp och se hur det löser sig... FUCK!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

förhållanden med "män" är fantastiska.../ K

MrsMoosie sa...

Du är inte den som ger upp, du är stark. Du fixar detta,känner igen situationen alltför väl. Tur att vi är kvinnor, att vara handlingsförlamad är bara ett hinder;) Hang in there! Stora kramar!/M