söndag 1 juni 2008

Ullared...

I fredags morse åkte vi till Ullared, vi åkte från hallsta vid 8-taget, och ju längre vi åkte desto varmare blev det i bilen. (Åkte i en bil utan AC). Men vi kom iaf fram :-D. Och det var så kul att se parkeringen,ta en kundvakn och gå in i affären. Vilken känsla. Helt underbart säger jag bara. och vad mycket dom hade...Fast vi var bara inne till kl 18,00, sen gick vi och åt,handlade lite frukost till morgondagen,va inne på netonnet,sen åkte vi vidare till stugan, packade om alla sakerna och gick igenom vad vi hade köpt för nå. Tiden försvann verkligen. Rätt som det var va det läggdags. Vaknade vid 8-taget på lördagsmorgonen. gick upp och åt frukost, packade in alla varorna i bilen, städade ur stugan och lämnade in nycklarna, sen åkte vi tillbaka till Ullared igen och gick in och handlade igen. Tog en paus för att äta lite mat för att sedan gå in och handla mer. :-D. När vi gått ut från affären för sista gången var jag helst slut i benen. När vi kom upp till bilen fick jag packa om hela bilen för att allt skulle få plats och att vi skulle få plats. Och det var riktigt varmt,det var fruktansvärt varm och det blev en lång färd hem. Vi letade matställe i över en timme utan att hitta nå som gick att äta på. antingen var det stängd eller så var det 4-stjärnigt hotell där man möttes av människor i finkläder. Men till slut hittade vi ett ställe. Efter vi ätit kunde vi fortsätta färden ett tag till. Men min rygg är helt paj nu. Är så fruktansvärt stel just nu i ryggen och det blev ju inte bättre av att jag skulle åka och hämta Jenn hos sin pappa idag. Så just nu känner jag inte för att sitta bakom ratten på ett bra tag...Ska bli riktigt nice att få lägga sig nu och sträcka ut sig. Imorgon ska vi få nycklarna till HUSET!! det kommer verkligen bli kul att få flytta till hus!!! Får återkomma med det imorgon...

Inga kommentarer: