tisdag 28 oktober 2008

mycket dåligt...

Jag har blivit väldigt dålig på att skriva här...
Iaf I fredags så var vi i stan och handlade lite, bla en pall och svart spray och svart lasyr. I lördags var vi hemma hela dan och jag höll på att måla pallen och spraya spegeln. I Söndags åkte vi in till Jula en snabbis och köpte en ny radio till köket, liten och bra att ha i köket.
I Måndags var det vardag igen, back to work again. men jag hann träna på morgonen iaf, de var riktigt skönt. Idag har vi vari och storhandlat,barnen var på minihuset på maxi och lekte, så jag gick omkring själv och handla. Väl hemma igen så var det bara att fixa ihop nå att äta och sen gick jag ner i källaren för att måla klart pallen. Så nu väntar jag bara på att färgen ska torka så jag kan sätta ihop den! Ska sätta mig med matten oxå så jag kommer nå vart. Håller på just nu med "Linjära funktioner" X och Y och jag vet inte allt...
My och Jennifer har fått en kusin oxå. Det blev en liten Dante. :-D. Han kom i fredags. My blev inte så jätteglad när hon fick reda på att det var en pojke men nu säger hon att hon tycker om honom.

nu ska jag titta på mr H. och göra matte

Inga kommentarer: