tisdag 14 oktober 2008

Skumt...

Ska snart cykla till jobbet, ska jobba kväll. Imorse var jag och en kompis å tränade, det var riktigt najs faktiskt. Kom hem och käkade frukost och hoppa in i duschen. Sen lämnade jag My på dagis. Åkte en sväng till Vafab och sen till holmax eftersom att ratten är sne och vibrerar vid hög hastighet så nu ska han in igen på torsdag. Ska hämta Jennifer på torsdag oxå, det ska bli så himla roligt att se henne och höra om allt hon gjort i turkiet.

Hallen är för övrig klar nu, allt är på sin plats och det känns riktigt skönt faktiskt, har fått så mkt mer energi nu känner jag. har tid till annat. :-D Matten går sådär ska få hjälp ikväll efter jobbet.

Var i stockholm i lördags, hälsade på syrran och hennes kille. vi åkte till skansen och det var riktigt kul, sen blev vi bjudna på mat och det var jättegott. vi åt lammfärsbiffar med potatis och sallad. Jag har aldrig ätit lammfärs och jag har hört att det ska smaka ull men det gjorde det inte.

Nu ska jag göra mig iordning...

Inga kommentarer: