fredag 31 oktober 2008

Hallelujah

Fick gå upp tidigt idag, åkte och tränade sen var det bara hem slänga i sig lite frukost för att sen ge sig ut i detta skitväder och lämna Jennifer till sin pappa.
När jag kom hem var allt så tyst och tomt, inte en enda människa hemma. Tog mig nåt att äta och gick upp och satte mig framför datan och började titta på gamla kort på datan som jag tänkte bränna ner på skiva. Det slutade med att jag sitter här och försöker hålla tårarna i styr. Jag hatar verkligen att vara ensam ibland, jag får ingenting gjort. Och jag känner sån fruktansvärd inre stress så mitt hjärta får ju arbeta som bara den....

Fick ett mms av syrran, dom är uppe i hälsingland och där var det verkligen snö...
Ta bort det här träliga vädret och ge mig lite sol!!

1 kommentar:

MrsMoosie sa...

Hej smulan! Har varit dålig på att kommentera, men bloggen är jättefin!Det som slår mig mest är att ditt språk har förändrats så mycket, du skriver "Västmanländska", kan höra din röst i orden, så jag sitter och småfnissar och minns:) Kram och grattis till anställningen!