söndag 7 juni 2009

Ledigheten är över...

Helt otroligt att det har gått en vecka, imorgon är det dags att börja jobba igen. Men jag ska inte klaga, jag har haft det bra under min ledighet även om inte vädret har varit det bästa.

Vi köpte en ny säng till My häromdagen, en Dalselv från IKEA. Jag och My åkte till färgaffären och My fick själv välja färg till sängen. Sen åkte vi hem och hjälptes åt att måla sängen. Byggde ihop den igår på dagen och målade en sista gång på den innan det var dags att sätta dit ribbottnen och madrass. Vi hade lånat en madrass från Johnny´s farmor och farfar, men den var alldeles för liten så idag åkte vi till Ikea igen och köpte en madrass. Igår natt sov hon i sin säng och än så länge sover hon i sin säng, så jag tror det var ett bra köp!

ska nog dra mig tillbaka nu. Har nya äventyr på G imorgon!

Go natt

Inga kommentarer: