onsdag 17 juni 2009

Solen sken idag igen...

jajjemen, när jag vaknade imorse sken solen igen...Det var riktigt härligt! Klev upp och käkade lite frukost. Sen tog jag och Alice en promenad med My och Emil. Satt en stund hos grannen och drack lite kaffe, innan det var dags at gå hem o laga lite mat. Efter maten kom Michelle och jag började dammsuga henne bil. När det var klart åkte vi upp till lustigkulla och tog oss en glass innan det var dags att återvända hem och invänta Jennifer som var på hemgång.

Jag har provkört en automat idag/kväll. det var lite läskigt. Man är ju inte direkt van att köra sånna bilar. (Men det gick bra) Skulle nämligen städa grannen bil också. Jag tycker verkligen om att städa bilar! Det har jag alltid gjort i alla år så länge jag kommer ihåg iaf. det är en sån härlig känsla när man är klar och ser hur städad bilen är. Så nu ikväll har jag dammsugit grannens bil och "dammat" den invändigt. Så imorgon bitti är det dags att tvätta den! Niceprice!!

Så nu är de sängen som gäller,så man orkar upp imorgon

Inga kommentarer: