torsdag 4 juni 2009

Student

Idag tog min systerdotter studenten. Missade utspringet pga det dåliga vädret men såg när hon åkte runt i lastbilen. Väntade sen på henne hemma hos hennes pappa. Där bjöds det på mat och efterrätt. Haha hon var rätt så dragen min systerdotter. Det var lite roligt att se. Men det var trevligt iaf och hon var superglad över att vi kom så det kändes roligt. Tyckte bara det var synd att det var så kallt och regnigt. Och jag hade stans huvudvärk. Jag tog en brustablett innan vi åkte,en smälttablett i bilen och två tabletter hemma hos min systerdotters pappa men ändå så släppte inte huvudvärken.
När tillställningen var över och alla paket öppnade så åkte vi hem. Tog en sväng förbi pappas grav också. Den såg inte så rolig ut så jag blev lite besviken.

Men nu är vi hemma igen, och huvudvärken släppte i västerås. typiskt att den skulle släppa när vi nästan var hemma igen.

Nu är det bara att krypa ner i sängs...

Inga kommentarer: