söndag 6 september 2009

Fullt upp

Imorse hämtade vi upp Stina för hon skulle ha möhippa, vi började morgonen med att planera exakt hur det skulle se ut under dagen. Sen åkte vi till Stina, smög längs gatan så folk måste trott att vi var helt galna. La en brudslöja och en lapp vid trappen och ringde på, sen gömde vi oss. Efter det började allvaret. :-) Hon fick spela in en låt, spela blockflöjt, munspel och mungiga för folk så hon kunde samla pengar till att köpa en bok och en penna. Sen hade vi picknick i vasaparken. sen fick hon gå runt och fråga främmande människor om råd och tips för ett bra äktenskap. Efteråt bestämde sig hälften för att åka hem medans andra hälften åkte vidare.

Jag var helt slut när jag kom hem, men skulle färga håret. Eller meningen var att jag skulle färga det lila jag har till mer lila, men det slutade med att jag färga hela hået lila. Men det ser mer ut som svart-lila. Det var lite synd, men det blev rätt bra iaf :-)

Sen har jag suttit och tittat på Scooby-doo med barnen under kvällskvisten.

Har också varit och provkört en Saab :-) som en kompis hade köpt idag. Det var roligt! Synd bara att det blev en kortis men det finns ju fler dagar.

Imorgon börjar jag jobba igen, efter 2 veckors ledighet. Kommer kännas lite konstigt eftersom att jag bytt vaklag. Men det kommer nog att gå bra, ska även försöka hinna in till stan o kolla efter nått att ha på mig, samt ordna doppresent.

Lika bra att sova nu

go natt

Inga kommentarer: