lördag 19 september 2009

Suck....

Alltså nu var det ju evigheter sen som jag skrev igen...Hmmm skyller nog på jobbet eftersom att man inte har nå tid eller lust att skriva när man jobbar.

Men det har varit några stora dagar i mitt liv dom senaste veckorna.

Onsdag 9/9 var en stor dag för Jimmy och Stina. Dom gifte sig nämligen då! Själva giftemålet var utomhus och resten inomhus! Iof blev presentöppningen utomhus också så att alla kunde se vad dom fått.

Idag var också en stor dag. Idag döptes lille Emil, fast han är ju inte så liten längre :-) Sen gifte sig Jimmie och Jenny. DET kom som en överraskning för ALLA! Men det var otroligt fint!

Ikväll har jag fått tråkiga nyheter som gjorde väldigt ont i mig, men kan tyvärr inte skriva det här hur mycket jag än vill....

Så idag har det varit glädjens dag och sorgens dag.

Men återigen Grattis till Jimmy och Stina och Jenny och Jimmie!!!

1 kommentar:

stina sa...

ojdå, det lät inge roligt, hoppas du mår bättre. kram