tisdag 29 september 2009

Underbara Tisdag!!

Japp, det har varit en bra tisdag idag förutom att jag har blivit väckt pga att hemtelefonen strular och har ringt 2 ggr under tiden jag sovit och sen när man svarat har det varit vanlig ton. Vid två-tiden ringde Johnny mig och då förstod jag nästan på en gång att han klarat Körkortet, sen sa han det och då blev jag superglad!! Bra gjort Johnny!! Så nu lär jag väl inte få använda bilen nå mer :-) han kom hem vi tre-tiden och har varit ute och kört bil typ hela tiden efter det! Men det är iof bra att han kör själv nu.
Sen får man hoppas att det blir lättare för honom att få ett jobb nu när han har körkort!
Alice och Mogge var förbi med tårta och blomma :-) Och nu är Johnny och köper pizza för att fira!
Som sagt en underbar tisdag idag!

Inga kommentarer: