fredag 27 november 2009

Friday

Idag var Mysan på dagis så jag hade hela huset för mig själv, och jag tog tag i pelaren som behövdes slipas, så nu är den slipad och nu väntar den bara på att bli målad precis som trappen :-) Tog även bort trekvartslisterna som satt mot trappen, får sätta dit nya när målningen är klar.

Efter att jag hämtat barnen på dagis resp. skolan så åkte vi in till stan för att handla lite mat. Barnen fick vara i minihuset på Maxi medans jag handlade, och det gick undan, fick med mig nästan allt. Sen åkte vi och hämtade Johnny vid hans skola för att sedan åka in till ikea. Alltid lika mysigt att gå där. Men tyvärr massvis med folk, dels för att det är löningshelg och sen för att Ikea fyller 25 i helgen.
Men vi var hemma till sju igen, och då gjorde barnen sig iordning och vi gick upp för att titta på Idol och ha mysfredag.

Nu sover barnen och jag ska göra likadant...

Inga kommentarer: