fredag 20 november 2009

Ooops....

Shit va längesen jag skrev nå, men jag har fan inte haft ork eller tid att sätta mig ner o skriva....Men nu tänkte jag att jag skulle göra ett försök så får vi se...
Hmmm vart ska jag börja någontans?

Har slitit med trappen som en dåre, genom att dra bort färg o slipa den, Johnny har också hjälpt till. Så nu är den klar. Nu håller jag på att ta bort färg från pelaren om man nu kan kalla den det, som sitter ihop med trappen, tänkte att det är lika bra att göra iordning den också när man ändå är på gång. Allt ska bli klart innan jul hade jag tänkt. Så nu när jag är ledig så tänkte jag sätta igång igen.

Bilen har krånglat igen, så vi har nästintill varit billösa, men det har gått bra ändå. Har ju fått låna bil av nära o kära :-)
Men nu fungerar den igen...

Har jobbat och även varit på fackutbildning. Det var väldigt intressant. Ska anmäla mig som facklig representant så får vi se om jag kommer med eller inte.

Det är väl typ det som har hänt i mitt liv just nu vad jag kommer på....
Kanske uppdaterar lite oftare nu när jag är ledig...

Inga kommentarer: