måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, när jag gick och lämnade barnen tänkte jag att jag skulle åka in till stan till 10 när allt öppnades, men precis när jag tänkt klart den tanken kom jag på att jag ska ju träffa Barnmorskan idag kl 10. Så det var ju tur att jag kom ihåg det, jag som väntat i två veckor på att få gå dit...haha
Men efter jag varit där ska jag åka in till Västerås och spana efter presenter till familjen

tjo..
***********************************************************************************

Hos BM var allt bra, hade väldigt lågt järnvärde trots att jag äter tabletter, så nu ska vi öka dosen och se om det blir bättre.
Åkte till Hälla efter besöket och hittade lite smått och gott till familjen. Så nu hoppas jag att dom blir glada för det dom får.
Idag tänkte jag att vi skulle äta flygande jacob och till efterrätt tänkter jag att det skulle bli chokladpudding med grädde. Tror det blir gott ja..
:-D

tjo

Inga kommentarer: