fredag 4 februari 2011

Ligga

Idag åkte vi in en sväng till Ikea, Jag och Johnny. Vi köpte madrass skydd till vår nya säng, tvättlappar,skötbädd,dra-på lakan till bäsen.och lite annat smått och gott, tog en fika och bara kände friden :-D. Sen åkte vi till Jysk för att leta efter skumgummi och tyg. Hittade en skit snygg vaxduksliknande material som vi köpte, men skumgummi köpte vi inte.
Sen åkte vi förbi media markt för att köpa en billaddare till Johnny´s tele innan vi begav oss hemåt igen.

Åkte förbi My´s skola och plockade upp henne, fortsatte sedan till Outleten för att köpa 4 ben till, åkte förbi tygaffären för att kolla efter skumgummi men det fanns inte där heller.
Johnny hann klippa sig och jag och My tog en fika under tiden på Håkan´s.

Vi hann precis komma innanför dörren när vi såg sängleveransen komma, snacka om tur :-D

När Jennifer kom hem åkte vi till Strängnäs för hon skulle till sin pappa, på tillbakavägen så stannade jag på Jysk i E-tuna och köpte skumgummi.
Så nu fattas bara planket. (Vi ska göra vår egen sänggavel)
När jag kom hem var sängen ihopmonterad och provliggd. Själv kom jag knappt upp i den :-D
Så inatt blir det att premiärligga den, så får man hoppas att man vaknar upp imorgon bitti och känner sig utvilad, eller att det onda gör lite mindre ont.

Nu väntas det Pizza här hemma! Det ska bli gott.

Inga kommentarer: