måndag 21 februari 2011

Sjukstuga

Först var My hemma och låg däckad i 5 dagar, sen blev hon frisk gick till skolan och allt var frid och fröjd.. Förra veckan gick Jennifer hem från skolan för att hon var dålig, hon låg hela helgen. Idag gick hon till skolan.
Imorse blev jag väckt av My kl 04 på morgonen av att hon spydde, och hade feberfrossa, och nu ligger hon igen och är sjuk. Så barnen har bytt av varandra ordentligt nu i tre veckors tid, det är ju tur att man är ledig på heltid.

I helgen sov My över hos sin farmor och farfar var här och var barnvakt åt Jennifer ett par timmar så jag och Johnny kunde åka in och gå på bio ensamma. Såg på Gullivers resa. Den var rätt rolig så den skulle jag rekommendera er att titta på.


Och idag snöar det för fullt, stora vita snöflingor dalar ner från himlen, en del av mig tycker att det borde räcka nu med snö, men en annan del av mig tycker det är sååå fint..

Är sjukt trött idag.....skulle helst lägga mig och sova ett par timmar till..men men..

Tror nog jag också kommer bli sjuk, känner mig lite konstig i kroppen, men jag hoppas inte...

Inga kommentarer: