söndag 20 november 2011

Partaj

Igår var det 30-års fest för Jenny. Vi höll till vid Polketten som ligger intill Folkets hus, det bjöds på god mat och underbart sällskap! Det var en riktigt lyckad fest måste jag säga, tyvärr blev ju drink blandningen inte den bästa för varken mig eller Johnny.
Det var efterfest hemma hos Jeny och Jimmie, men på vägen dit droppade folk av för att knata hemåt.
Johnnys drog sig hemåt vid 2 och jag gick vid halv 5 tror jag. Tyvärr sov jag inte nå vidare.
Bibbi och Damien klev upp vid 6, barnen kom upp vid halv 8 och jag gick upp vi 8. Måste säga att jag mådde inte riktigt hundra, men efter att ha rävat så kändes bra igen. Försökte sova en stund på förmiddagen när Damien sov men det gik inge vidare, då barnen tjafsade och telefonen ringde.
Men efter lunchen gick jag och la mig med Damien och vi sov från 13-14,30. Det var riktigt skönt.
Och nu har vi ätit pizza, druckit pepsi max, lagt barnen så nu är det bara jag kvar som ska i sängs då Johnny ligger och sover redan

Inga kommentarer: