fredag 2 december 2011

Julshow

Igår var jag och några till från jobbet på julbord/julshow på Brukshotellet. Jag har ett vagt minne av att jag kanske ätit julbord i Stockholm när jag var liten, men aldrig i vuxen ålder. Det var mycket folk, det var mycket mat, Sill,Lax, Paté, julskinka, lammfiol, rödbetssallad, ägghalvor,rostbiff, köttbullar, rödkål,julkorv, prinskorv, någon gratäng med broccoli, potatis, janssons, säkert har jag glömt något. Sen får vi inte glömma efterrättsbordet där fanns det chokladmousse, citronfromage, nötcheesecake, chokladrutor, struvor, nötter, godis, choklad, knäck, kaffe,the. Säkert glömt något här också. Var proppmätt efter timmar av ätande. Så det var bra att Julshowen började efter man ätit upp. Det bjöds på en riktigt bra show. Med dans och sång och publikhålligång  En riktigt lyckad kväll måste jag säga med mycket skratt och trevligt sällskap. Är riktigt nöjd!! :-D

Inga kommentarer: