onsdag 5 november 2008

the last day...

Ikväll var det sista dagen för mig på avd. Nu är jag ledig i några dagar framöver sen börjar natten.
My är sjuk så jag har varit hemma med hon i två dagar nu, men imorse satt hon och ropade på mig kl 06,03 på morgonen och jag trodde jag drömde först, sen insåg jag att det var på riktigt. så jag var grymt trött idag plus att jag hade världens huvudvärk på köpet. men den försvann på eftermiddan.

På lördag är det klassåterträffen, det börjar bli nervöst nu. Satt och pratade med en gammal klasskompis igår om gamla minnen och alla dumheter vi hade hittat på. det ska bli riktigt roligt att se alla igen. Det är ju fest på fredag oxå fast då är det jobbet, funderar på att åka dit på kvällen och se hur det är.

Imorgon funderar jag på att baka lite kakor. iaf prova.
ärligt talat så har jag inte så mkt att skriva mer just nu, jag har lite att tänka på och bearbeta, men jag vill skänka en tanke iaf till mina arbetskamrater iaf. Ni är ju underbara!!! Tack!!

Inga kommentarer: