fredag 2 oktober 2009

Lyckliga fredag

Yes, idag är det fredag, solen skiner, himlen är blå och jag är ensam hemma. Jennifer är i skolan, My och Johnny är på busborgen med ett par kompisar. Jag är iof Grannens tjej här men hon gör ju inte mycket väsen av sig just nu :-) Så nu sitter jag här och bara väntar på att tiden ska gå så jag kan hämta Jennifer. Sen ska vi cykla till en lekpark. Måste ju komma ut när det är så fint väder.

Ikväll tänkte jag hoppa över pilates och Yoga, ska på smyckesparty istället. Men jag kompenserar det med att jag ska gå till och från jobbet hela helgen.

Sen Johnny fick sitt körkort så har jag kört bil 1 gång. Det känns lite konstigt på ett sätt att han kan göra alla ärenden. Men samtidigt är det skönt att man inte är ensam längre om att åka runt! Tur man har cykel :-) (och snälla grannar som ev lånar ut deras bil om man är i behov! :-) )

Nu ska jag hitt på nå annat

Inga kommentarer: