måndag 4 oktober 2010

"Den romantiska trippen"

klockan 02,00 ringde min klocka, då var det dags att kliva upp och göra sig iordning för den långa färden ner mot Ullared. I någon sekund tänkte jag tanken att skita i det bara för att få sova, men slog bort den tanken rätt så fort. Vi åkte härifrån vid 03-tiden. Johnny somnade nästan på en gång i bilen, och han sov mer än han var vaken. Men vi anlände vid 8 på morgonen och båda fick en chock, det var smoackat med bilar, det var bilar precis överallt. Det var helt sjukt. Dom hade byggt ett p-hus också, där vi ställde oss. Men det blev en bit iaf att gå, vi gick in på fiket som låg brevid och käkade lite frukost innan vi begav oss in i affären. Som vanligt så var ju folket galna där inne plus att det var ju massvis med folk. Jag har aldrig varit med om att det varit så mycket folk, det gick knappt att ta sig fram på vissa ställen. Men vi shoppa ända fram till halv 5 tror jag klockan var innan vi gav oss. Både Johnny och jag hade så grymt ont i fötterna, och jag fick känna på mina foglossningar rejält för första gången. Men all smärta var det värt :-D Var riktigt trött kände jag när vi satte oss i bilen. Johnny körde hem och jag somnade till ett x antal gånger på vägen hem. Vi kom hem runt 11 på lördagskvällen, då packa vi ur bilen och tacka och sa hej då till farmor och farfar som suttit barnvakt åt My. Packa upp allt lite snabbt innan vi kasta oss i sängen för att sova.

Men det var en riktigt härlig /natt/morgon/dag/eftermiddag/kväll/

Det var vår romantiska tripp :-D

Inga kommentarer: