lördag 30 oktober 2010

Grekiska

Igår var det fredag, japp det var det. Jag jobbade till kl 13. Sen tog jag helg :-D
Jenny med familj åkte ner till Ullared och lämnade kvar Åke-mannen hos oss. Så nu är vi hundvakt hela helgen.
Igår kväll skulle jag ut med jobbet och käka på grekiska, dels för att tacka av dom som slutat och för att fira dom som fyllt år. Vi var fyra som åkte i min bil varav en hade fyllt år, så hon fick sätta på sig min "Happy birthday" hatt, sen fick hon ögonbindel så hon inte såg vart vi åkte. Vi stannade till på Mc Donalds i Västerås och tog med oss två hakklappar därifrån. Sen åkte vi vidare till Grekiska kolgrillsbaren. När vi satt och väntade på maten så delade vi ut presenterna och sen haklapparna som dom satte på sig så snällt :-)

Vi hade riktigt roligt med mycket skratt, jag skratta så jag börja grina. Men kul var det iaf. Kom hem vid halv 12 tror jag klockan var, efter att jag släppt av alla.

1 kommentar:

Sandra Westelindh sa...

Hej Ramones!

Vad kul att jag hittade hit så jag kan läsa lite om vad som händer i ditt liv :-) Hoppas allt är bra med dig och familjen.

Saknar dig! Stooor kram

/Sandra