måndag 31 augusti 2009

The Dentist

Idag var det dags för Tandläkarbesök. Skulle infinna mig där 9,20 för att ta tabletter innan.(Så Bibbi skjutsade in mig och väntade tills hela proceduren var klar tillsammans med My och Johnny). Sen var det bara att vänta på att dom skulle börja värka. Vid 10 var det dags att gå in till Tandläkaren.
Och det gick bättre än förväntat, dels för att tanden inte var så skadad som dom trodde från början, sen hjälpte nog tabletterna en hel del. Plus att tandläkaren och hans assistent var jättesnälla och förklarade allt som dom skulle göra hela tiden. Så vid halv 11 var jag klar igen och fick invänta Johnny, Bibbi och My. Sen gick vi till bilen och åkte hem.
Jag var fruktansvärt trött så när vi kom hem gick jag och la mig i soffan och sov från och till i tre timmar, det var skönt på ett sätt men allt eftersom så avtog bedövningen så nu har jag jätteont i käken. Men min tand är lagad och allt gick bra!

Och nu är jag jättehungrig!!

Inga kommentarer: