tisdag 18 augusti 2009

My fyller år idag!

Idag är det My´s födelsedag. Hon blir 5 år gammal.
Dagen började med frukost på sängen och en liten present sen blev hon firad på dagis, där fick hon ett grattis kort och en hello kitty såpbubblor. Vid 15-taget kom Gammel farmor och farfar, då fick hon ett par strumpor och 100:-, sen kom Jimmy, Stina & Dante med en pysselbok.
Gammel mormor hade med sig en tröja och ett par jeans. Av farmor och farfar, Kim och Alice fic hon skrållan docka med vagn. Av oss fick hon saxar som klipper olika mönster, barbiedocka,kritor,armband, halsband och spännen till håret.

Jag fick presentkort på Lindex och en jätte häftig afrikanskt cd-ställ samt två blommor! Blev riktigt nöjd! Det vägde upp min lunch som jag tillbringade hos tandläkaren vilket inte var allt för roligt. Men det var verkligen underbar personal som var jätte förstående. ska dit igen i slutet av månaden.
Så nu är jag helt slut. Det tar på krafterna att ha kalas samt middag, men det är alltid lika trevligt när det väl händer!

Så denna dag slutade trots allt bra! Nu ska jag slappa lite innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer: