måndag 24 augusti 2009

Underbara helg

Ja den här helgen har varit fullspäckad, men den har varit helt underbar.
I fredags var det utgång med jobbet, vi hade fem-kamp, hann tyvärr inte göra klart allt eftersom att det började regna, men det var riktigt roligt. cykla hem till en arbetskollega och fortsatte festen där. kom hem vid 3-taget. Fick stans huvudvärk under nattens gång. Det var ju inte riktigt så jätte skönt men den var halvt som halvt borta när jag skulle cykla hem i ruskvädret.

I Lördags var Johnny på svensexa och min mamma kom på besök, det var riktigt roligt. Längesedan jag såg hon. Vi drack lite kaffe och pratade lite. barnen fick lite presenter mest My, eftersom att det var hon som fyllt år. jag fick också några stycken. Sen åkte vi och käka lite mat innan det var dags att skjutsa henne till stationen igen. Dagen gick så himla fort. Senare på kvällen skulle Jennifer och My åka med farmor till husvagnen, så jag var helt allena på kvällen.
men jag hade fullt upp ändå :-)

I Söndags åkte vi och hämtade barnen i kungsör, tog en snabb fika där innan det var dags att bege sig hemåt igen för att min syster och hennes dotter skulle komma. Min systerdotter ska nämligen vara i Hallsta i 1 ½ vecka för att ta körkort. Så hon skulle sova här söndag-måndag.
Vi gjorde i princip samma sak som resten av helgen, fika och prata innan det var dags för min syster att åka hem. Eftersom att jag hade lånat Jimmys bil i 2 dagar så passade jag på att åka och handla med min systerdotter, sen åka till pappersinlämningen sen tanka bilen innan det var dags att åka tillbaka med den igen.

Som sagt hegen har varit fullspäckad men rolig ändå. Fick iof höra en tråkig nyhet igår kväll, men det tänker jag inte ta här... in än iaf...

Inga kommentarer: