måndag 10 augusti 2009

Suck

Natten var fruktansvärt dryg, har knappt sovit nånting inatt, har bara snurrat runt i sängen typ.
Kändes inte så jätte skönt att vakna i morse, med tanke på att man var helt slut. men nu känns det helt okej. Nackdelen är att jag går på min natt ikväll. Och det är väl inte så uppskattat eftersom att jag hellre hade valt att sova! :-) Men men....

Hmm... Jag fick en tanke igår på dagen som jag verkligen har hakat upp mig på... jag skulle vilja starta eget. jag skulle vilja prova på att öppna ett kafé någonstans här omkring. Det skulle vara lite roligt att byta yrke och pröva nånting helt annat. Och jag skulle baka egna kakor och bullar. Göra egna smörgåsar. Brygga gott kaffe! Vara noga med hygienen, använda förkläde.ja allt sånt som man bör göra...och jag skulle inte ta hutlösa priser heller. Men jag skulle vilja ha någon med mig på denna idé... Det är än så länge bara en tanke eller en fundering. men det skulle vara så himla roligt om det blev verklighet utav det. jaja....Tänka går ju alltid.


Om 5 dagar fyller jag år! tycker det har gått fort nu. Känns både roligt och tråkigt! Roligt att man fyller, tråkigt att man blir äldre! My fyller också år snart. Hon ska ju ha kalas på fredag med sina kompisar och med släkten på tisdagen när hon fyller. Måste komma ihåg att ringa min mamma!!!

Nu ska jag dammsuga!!

hej svejs....

Inga kommentarer: