måndag 31 augusti 2009

Ullared

Vi åkte från Hallsta vid 02-taget. Jennie tog första körningen, så jag låg och sov under tiden. Vi bytte av i Mariestad, tog även en fika pausdär så man piggnade till lite. resten av vägen körde jag. kom ner till Ullared vid tjugo över åtta med lite felkörning.
Blev ganska så besviken när vi kommit längre in i affären och upptäckte att nästan allt var utplockat. Det fanns knappt några vinterkläder kvar, och det som fanns var i stora storlekar eller i mini storleker. Men jag hittade iaf ett set till Jennifer och en overall til My, plus fodrade regnkläder. Klädesväg var det mest byxor till My eftersom hon har vuxit ur alla sina. Till mig själv hittade jag bara två tröjor. Johnny fick två par jeans. Sen köpte jag lite saker till hemmet.
Efter vi handlat klart gick vi ut och käkade och sen bestämde vi oss för att åka hem!
Jag tog första körningen och dom andra somnade som klubbade sälar i bilen. Det kom världens regnskur så man såg knappt någonting dom första kilometrarna. Men sen lättade det.
Men det var iaf den roligaste bilturen jag varit med om, har aldrig skrattat så många timmar som jag gjorde nu. och man var bra slut i hela kroppen också!
Så det var riktigt skönt att få komma hem igen!
Men nu är det gjort, nu är det bara vänta tills nästa år igen. :-)

1 kommentar:

Millatrilla sa...

Hörru jag va ingen klubbsäl, jag låg ju å smygkika på dig :-)