torsdag 23 september 2010

I´m back :-)

Yes, äntligen har vi fått tillbaka Tv,telefon och internet. Det tog sin lilla tid och jag har ringt ett ex antal gånger och skällt på dom, och jag är inte nöjd med hur dom har hanterat detta problem. Tycker inte att det är okej att skylla runt på alla andra och själv framstå som att man vet vad man gör när man inte vet. Ska kontakta dom igen och kräva kompensation för detta och se hur man ska kunna lösa detta på bästa sätt. För jag tänker inte ge mig denna gång.

I övrigt så har jag roat barnen så gott jag kunnat, vi har spelat spel nästan varje kväll, så just nu spyr jag på "finns i sjön". :-D Sen har vi hängt hemma hos Jenny och använt deras TV, vi har använt farfar´s Tv. Vi har hängt hos Jimmy och Stina och använt deras dator.
Helgen som var så jobbade jag hela helgen, men vi hann åka till stan och kolla på en bio med My. Jennifer är i Cypern just nu med sin farmor och har det varmt och skönt. :-D

Jag lider av ständig huvudvärk dygnet runt, vet inte vad sdom är fel, men har varit hos en sjukgymnast och ska nu kolla upp lite nr till optiker, hjälper inget av detta så är det misstänkt migrän...*SUCK*

Men tar en sak i taget.

Idag är Skola och fritids stängda, så My är hemma. Så idag ska vi göra en massa omåsten :-D

Inga kommentarer: