tisdag 28 september 2010

Varför ska vissa framstå som bättre än andra? Vad är det som gör att man måste hålla på så? Har man dåligt självförtroende eller vad? och varför ska vissa tro att det dom gör är så mycket bättre än det andra gör?
aja...det är en massa frågor men det finns nog inga svar...

Idag har jag hängt hos Michelle, sen efter lunch drog jag till en arbetskamrat och fika lite innan jag stack till jobbet och hade schema möte, och jag trodde det skulle gå hett till då vi har fått mer kvällar och mindre personal, men det gick hur smort som helst ju, knappt nå tjafs alls och inte mycket ändringar heller. Så jag är nöjd med mitt schema iaf. :-D
Men efteråt blev det väldigt stressigt då jag skulle hämta My, laga mat, äta och sticka iväg för att hämta Jennifer och allt detta inom loppet av en timme. Men jag hann med allt :-D Var tillochmed före på plats.
Jennifer var jättebrun och fin, jag tycker man får så mycket finare bränna när man är utomlands jämfört med den här i Sverige. Hon hade haft det jättebra och badat från morgon till kväll och snorklat och bara haft det bra. :-D Men nu är hon äntligen hemma igen.


Förresten jag gjorde den godaste korvstroganoffen idag!! Fy bubblan var god den var!! :-D

Inga kommentarer: