måndag 6 september 2010

Ny vecka...

nya möjligheter....Altan projektet går som smort just nu, inte långt kvar nu innan den är färdig, har redan varit uppe och gått på den och det kändes hur bra som helst. Har tillochmed fått en vision om vad vi ska ha för dörr, men det talar jag inte om förrän altanen är klar. :-D Men jag gissar nog på att den är klar till helgen och då ska den invigas å :-D

Överlag går allt bra just nu. Känns skönt att allt flyter på.

Nu på kvällen kollade jag på Biggest loser Sverige. Tyckte att det var OK.
tyckte mig höra något på nedervåningen, men tänkte inte så mycket mer på det, efter en stund lät det som att My nös, så jag tänkte "jaha, nu blir hon förskyld å". Sen hör jag en svag röst ropa "Mamma, hjälp"
Det visade sig att My hade inte nysit, hon hade spytt ner hela sängen. Så det var bara att ta bort alla sängkläder, tvätta av hon, slänga alla kläder i tvätten, slänga fram sophinken och ringa till jobbet och Vab:a. Nu sitter jag här och hoppas på att hon är magsjuk, så det inte är samma problem som förut. Men det är bara att avvakta tills imorgon..

Nu ska jag sova....godis nattis

Inga kommentarer: