torsdag 23 september 2010

Sjukgymn. VS Optikern.

Var ju som sagt hos sjukgymnasten imorse, fick göra en massa konstiga övningar och sitta konstigt och sen ligga och bli masserad mitt i allt. Men härligt var det, men inte släppte huvudvärken för det. Hade lika ont som innan.
Bokade ju en tid till Optikern också bara för att..

Åkte sedan in till Busborgen med Michelle så barnen fick leka av sig, sen vidare till ikea, där vi käkade sen lunch tidig middag. Efter det gick vi till HM och spanade på kläder, jag köpte en mamma tröja och ett par mamma leggins. :-D Johnny kom dit :-D Sen åkte vi alla vidare till City, där jag skulle kolla mina ögon. Johnny var med :-D

Fick sätta mig i ett rum med en stor apparat, såg lite rymdspacat ut, sen fick jag den där rymdspace apparaten framför mig och sen skulle jag läsa bokstäver, och se på olika suddiga sätt och olika klara sätt, tala om om jag såg bokstäverna eller inte osv.

I slutändan så visade det sig att jag är lite lite översynt. MEN jag behöver inga glasögon än så länge, utan skulle testa att sitta framför datan, TV:n samt läsa böcker för att se om det blir värre, och blev det de så skulle jag komma in och prova ut glasögon. Så det så. Så dålig syn var inte heller en bidragande faktor till huvudvärken.

Men just nu i skrivande stund så har jag inte ont. Jag har inte haft ont på halva dagen! Men jag är (tycker jag)stel i nacke och rygg nu.
Men vi får väl se vad som händer när jag kliver upp imorgon bitti..förhoppningsvis så är det borta nu :-D

Ja, det är som sagt en ny arbetsdag imorgon. Men Johnny är hemma och då betyder det helg!!

god natt

Inga kommentarer: