tisdag 9 november 2010

HA HA HÄRLIGT!!

Idag på förmiddan bestämde jag mig för att titta på en film, jag såg "the ugly truth". Det var en riktigt rolig film på sina ställen, jag skratta så jag grina. Den var riktigt härlig :-D Och när jag tittade ut genom fönstret såg jag att det yrde en massa snö.

När jag skulle åka till jobbet på personalmöte så var det fullt med snö på backen och mer kom det också. Så det blev till att åka försiktigt då jag fortfarande har sommardäcken på. När jag klev utanför dörrarna på jobbet så hade ännu mer snö kommit, då var det lite läskigt att åka, men det gick bra.

Gick ut och skotta lite nu på kvällen och det kanske inte var så bra kände jag, min oerhört älskade foglossning kom på en gång, och det värsta är att den sitter i ljumskarna så det känns ju som att benen håller på att lossna från kroppen.
Så nästa gång tänkte jag nog ta på mig ett sånt där foglosningsbälte, och funkar inte det så har jag fått ett problem. Men det får jag ta då.

Nu ska jag titta på en till film innan sängen kallar

Inga kommentarer: