lördag 20 november 2010

Helg

Denna natt var bra dryg, My fick ont i magen igår vid middagstid, åt inget, var blek och allmänt hängig, somnade i soffan, väckte mig någongång inatt och la sig brevid mig. Efter det sov jag jättedåligt, vaknade varenda gång jag skulle vända på mig, hade fruktansvärt ont i ryggen och bäckene, ja det var en riktigt dryg natt.

På förmiddagen åkte vi och firade Johnny´s mormor som fyllde år idag, hela 70 år blev hon. Hon bjöd på smörgåstårta, tårta, och vanligt fika.
Efter vi varit där åkte vi in till Erikslund, skulle byta Jennifer´s skor som gått sönder, Alice, Johnny och My hittade också varsitt par, sen åkte vi vidare till Ö&B, djurmagasinet och Maxi. My ville ha flygande Jacob till mat så det blev de. Kim och Alice åt också här.

Nu är det kväller och jag är helt död, skulle lätt kunna gå och lägga mig nu men då lär jag ju vakna inatt.

Nu blir det lite TV.

Inga kommentarer: