tisdag 16 november 2010

Nästan hela förra veckan var helt kaotisk för mig, jag hade utbildning i tre dagar, var helt slut när jag kom hem, hade inge minne överhuvetaget glömde bort allt plus lite till. Var inte människa på hela den veckan tror jag. Men fick ladda upp batterierna litegrann under helgen innan det var dags för en ny vecka som innebär arbete,utbildning och ledighet.

Igår tittade jag på Benjamin Buttons otroliga liv, den var lite seg i början men den blev bättre och bättre, det var ett sorgligt slut, så det var tur att jag titta på den själv. :-)

Idag ska jag lämna in bilen till verkstan för däckskifte, känns som om det blev en bra dag med tanke på att det regnade igår och frös på under natten.

Sålde Skodan igår också, det känns riktigt skönt. Det var som en tung sten föll från ens axlar. Men nu är den i någon annans ägo. :-)

Inga kommentarer: