måndag 7 mars 2011

Åter till verkligheten

Då var det måndag igen, barnen har börjat i skolan igen efter en veckas lov. Men nu hoppas jag att dom inte blir sjuka nå mer. Helgen har varit lugn, har bara varit och det har varit skönt och det har varit nödvändigt.
Sofie mår bra efter kastreringen, det vätskade lite i helgen men nu ser det fint ut och hon är som vanligt, tillochmed keligare tycker jag, så det är positivt. :-)

Nu ikväll var det premiär för "en unge i minuten" som gick på Tv 4. Det är inspelat från förlossningen i Västerås, och det var klart man var tvungen att titta på det, men nu i efterhand ångrar jag det. Dom hade så ont och det såg inge vidare skönt ut och nu börjar jag undra vad det är jag gett mig in på. Jag vet inte om jag kommer klara av den där hemska smärtan. Är det ingen som vill vara snäll och ställa upp och ta över nu??

Inga kommentarer: