torsdag 24 mars 2011

Senildag...

Sovit som en kratta hela natten, när klockan väl ringer önskar jag att jag kunde få sova i ett par timmar till men nej, här måste man upp och ta hand om barnen som ska till skolan.
Efter jag lämnat ungarna går jag en liten promenad med Jenny innan jag slänger mig i duschen och svalkar av mig. Emil kommer på besök ett tag och vi tar kort och sjunger och tittar lite på TV. Sen far jag in till Västerås för att gå till tandläkaren. När jag ska betala upptäcker jag att jag har ju inte min plånbok med mig, känner igenom alla fickor efter pengar, men det är helt tomt. Funderar på hur fan jag ska kunna åka iväg med bilen eftersom att jag inte har några pengar så får jag ju inte ut bilen från parkeringsplatsen, kolla igenom bilen om det fanns pengar i den men nej. Så jag får ringa till Jenny för att kolla av om hennes man fortfarande jobbar, sen får jag ringa till han och be han komma och betala min biljett så jag kan få åka hem. Aaa detta var nog det tokigaste jag varit med om på länge, hur kunde jag glömma att känna efter om jag hade med mig plånboken INNAN jag åkte till Västerås...Hoppas på att det inte händer igen bara :-D

Idag hade vi våran våffeldag, kände inte för att äta våfflor på en fredag så det fick bli idag istället, och imorgon gör Johnny sin sista arbetsdag på 4 veckor, snacka om att man kommer vara bortskämd i några veckor nu men det ska bli skönt.  

Inga kommentarer: