måndag 10 oktober 2011

Inte lätt

Det är inte lätt att vara kvinna i alla lägen, det är inte lätt att ha alla dessa hormoner som spritter omkring i kroppen, ibland kan jag önska att jag slapp vara kvinna, slapp dessa hormoner, slapp denna kvinnovecka, slapp vara så känslig. Men nu är jag kvinna så jag får helt enkelt gilla läget.... :-D

Här hemma har Johnny stora smärtor efter att han varit hos en massör som gjort något galet så han har fått jätteont under bröstet, typ vid bröstmuskeln.(han gnäller värre än en kärring nu :-) ) Damien är jätteförskyld, men lika glad ändå. Alla andra börja också känna av lite snuva, men än ligger den lågt. Skulle varit på babysim idag, men va hemma och kurera istället.

                                      Johnny har förresten tatuerat sig, blev riktigt bra tycker jag.



over and out

Inga kommentarer: