måndag 3 oktober 2011

Otäcka dröm

Inatt vaknade Damien vid 10 i 4. Böt blöja och gav han mat, sen somna han som en stock, men från 4 till min klocka ringde så hade jag en mardröm.
Jag drömde att jag och flera andra med hästar?! var i ett stort varuhus, jag hade Damien med mig. Rätt som det är stormar polisen detta "varuhus" och någon tar Damien. Jag var så förtvivlad och ledsen, vi letade överallt. I detta "varuhus" så var det sjukt mycket rulltrappor överallt, det fanns även en sorts linbana och i den tog man sig till ett dagis/lekland för mindre barn. För att komma vidare var man tvungen att gå förbi en spelhall/disco med väktare som var riktigt tjuriga. Där det var som mest rulltrappor fanns det ett matställe som var smockat med folk. Utanför detta "varuhus" så var det en massa järnvägsspår och höga berg och i dessa berg fanns det tunnlar och gamla rostiga tåg. Det var ett evigt sökande överallt efter Damien, men till slut kom vi upp på en tågstation och därefter till alla järnvägar och dessa tunnlar.och bland dessa tunnlar uppe på ett berg fanns Damien och det visade sig att denna man som tagit honom hade en lägenhet i berget och hade smugit in i den på nätterna och tagit med sig mat och blöjor. Vilken lättnad!! Det var som en tung sten föll från bröstet. Vart så himla glad!
Så när klockan ringde 10 i 7 imorse så var jag tvungen att känna efter om Damien låg brevid mig.
Det är hemskt när man drömmer så otäcka drömmar och sen sitter känslan kvar när man vaknar.
Andra natten nu å....

Inga kommentarer: