måndag 18 januari 2010

hoho

Jag har märkt att när jag börjar jobba igen så är jag inte så aktiv...men det beror nog mycket på att jag inte orkar skriva nå. Eller jag har inte så mycket att skriva om heller, Jobbar,äter och sover...

Imorse gick jag AV (igen) efter helgens arbete, klev upp vid två, käkade och duschade. Hämtade barnen,bytte kläder på dom, inväntade Johnny. Sen åkte vi till Johnnys pappa som fyllde år idag. Han blev 50 år idag! Det bjöds på mat och fika! Det var massor med folk där. Och allt var supergott! Blev helt klart proppmätt!

Sen blev jag så full i skratt när jag klev utanför dörrarna tidigare idag och jag såg att det snöa. Jag satt nämligen imorse och pratade med min kollega ang snö (hon är ANTI-vinter nämligen) Så då tänkte jag på henne när jag såg all snö komma ner från himlen.

Vi har fått ett blankolån beviljat nu, så nu börjar bilsökandet på allvar! Men jag har väldigt höga krav på bilen medans Johnny bara blir glad om den går att köra, så vi har lite delade meningar där. Men denna gång ska jag ha is i magen, det är ju inget akut eftersom Skodan fungerar fortfarande.

Fick en ljudbok i natt också, det var Mia Thörnbloms SJÄLVKÄNSLA!. Så nu har jag ju lite att både läsa och lyssna.
Så för att hinna med allt så tror jag nog att jag ska krypa ner i sängen nu och läsa klart den boken jag läser nu...

1 kommentar:

Erika sa...

tjoho! Ses på fredag!