torsdag 28 januari 2010

Snö Snö Snö!!

Det är så härligt med snö, det är så fint,så ljust, så underbart!
Nackdelen med såhär mycket snö är att plogbilarna inte hinner med alla vägar.

Jag och My åkte in till västerås idag igen, eller rättare sagt Hälla. Vi skulle hämta hem den bärbara. vi höll på att landa i en snövall. Jag skulle svänga men bilen åkte åt ett annat håll och det var ju tur att jag inte hade mötande för då hade vi krockat. Men nu har jag iaf fått hem min dator inte för att jag vet vad jag ska göra av den men den är i tryggt förvar nu, fick med mig en liten extern hårddisk eller var det var för nå där allt som låg i datan ligger i nu.

Efteråt åkte jag och My till Intersport, skulle ju kolla på hjälm till Jennifer. Vi kom ut därifrån med en hjälm och en mössa till mig, inte den snyggaste kanske men det är iaf en mössa.

Sen åkte vi till Netonnet och gick i deras labyrint lagershop. Sen åkte vi hem, käkade lite mat och jag började återigen att måla trappen. Så nu är det ett vitt lager målarfärg på pelaren och sen bets på trappstegen,sätta dit lister och trappräcke. SEN är den klar! *jippie*

Nu kallar duschen på mig sen blir det god natt! Ska upp tidigt imorgon, ska vara hundvakt åt Åke-mannen.


Inga kommentarer: