söndag 10 januari 2010

Lördag

Nyligen så frostade jag av våran frys, det behövdes verkligen kan jag säga. Samtidigt gjorde jag rent kylskåpet, så nu är allt rent och fint, bara komma och titta :-) (skoja)

Idag följde jag med Jenny till stan, nästan alla barnen var med å, det gick väl sådär. Det är väl ingen unge som tyckt om att åka till stan om man inte ska titta på leksaker förstås. :-) Men dom skötte sig någorlunda bra iaf. Sen tog vi en sväng förbi Donkan och biltema innan vi åkte hem igen.
Det var mkt folk på stan och det fanns inte mkt kläder. Inte där vi var iaf. Det var väldigt utplockat, typ en tredjedel av affären var nästan tom. Så ungarna hade ju springyta iaf :-)

Nu på kvällen har jag tittat lite på bilar, men jag kommer inte fram till nå iaf. Blir inte klokare iaf. Tror nog att det bästa är att åka o kolla på bilar och provköra,tror det är då man hittar en som passar.

Nu är det nog dags för sängen

Inga kommentarer: