onsdag 27 januari 2010

Oväder

Imorse när jag tittade ut var det stans snö yra. Men det hindrade inte mig och My från att åka in till stan. Så vi klädde på oss, skotta fram bilen och drog en vända till stan, vi hann tyvärr inte med allt och jag glömde bort det viktigaste, nämligen hämta hem den bärbara. Men vi hann gå in på Media Markt och Elgiganten Megastore och storhandla på Willy´s samt äta på MC innan det var dags att åka hem igen. Dum som jag var så tänkte jag helt fel på vägen hem så vi tog den gamla vägen hem från Västerås och det var nog det värsta jag gjort iaf när det varit snö ute, det var inte plogat och det var en massa spår överallt så jag kunde köra i typ 60 km/h hem för annars började bilen och glida. Så jag var lite rädd där. Men vi kom hem helskinnade iaf!

Sen var det bara att plocka upp alla varor och börja med maten, väntade på middagsgäster också, så ett tag där var det riktigt stressigt.

Och nu måste jag berätta en sak här!!! My har tappat sin första tand!! Hon låg i sängen och skulle sova, sen kom hon upp och höll tanden i handen och jag skrek och hennes mun var blodig och hon skratta och jag ropa på Johnny och det blev bara usch! Men efter Johnny tvättat bort blodet såg det fint ut i hennes mun! Och hon var så glad! hon ville berätta för alla att hon tappat den!
Så imorgon ska vi åka förbi dagis innan vi åker in till stan igen och hämtar datan.


Inga kommentarer: