onsdag 16 april 2008

byggare bob...

Ytterligare en dag med arbete, men imorse försov jag mig...*morr* jag som var så duktig hade ställt klockan på 06,00, satte mig uppi sängen 06,05 och var pigg men så tänkte jag vad ska jag göra uppe så här tidigt, jag kan ju ligga i några minuter till och la mig ner igen och somnade OM, vaknade 06,50 *gaaaaa* Det var bara att slita på sig kläderna, och slita upp jäntan ur sängen och åka till skolan och jobbet. 07,05 var jag på jobbet! *Bra jobbat,Ramones*. Men jag var grymt trött hela dagen. men nu är jag pigg...

Har haft besök här idag, trodde inte att den dagen skulle komma då jag fick besök av just den personen, inga namn nämnda,inga konstigheter... :-D.

Nu har kidzen gått o lagt sig,så nu ska jag hänga lite tvätt och sen slappa lite framför TV:n.
Jag trodde ju att det skulle vara Grey´s idag men det är ju hockey ikväll*morr*

jaja, nu ska jag göra lite nytta...

hej svejs...

Inga kommentarer: