måndag 14 april 2008

grrrr...

Just nu är jag så trött på dig, trött på att du vill stå i centrum,trött på att allt ska handla om dig,trött på att du tror du vet allt, trött på att du tror att alla tycker du är snygg,trött på att du tror att du är nånting.
Kräver allas uppmärksamhet och ska alltid ha sista ordet. Ohhh....
Sånna människor tröttnar man väldigt fort på, och till slut kommer du stå där själv. och du kommer inte ens att förstå att du har försatt dig i den sitsen själv.
**************************************************************************************
Allt är så förvirrande just nu, allt är bara skit,helst av allt skulle jag bara vilja åka iväg någonstans,där det finns ett lugn,hitta mig själv,koppla av och tänka,släppa på alla känslor. Få ta reda på vad jag vill få ut av allt detta,vad jag vill göra med livet.... Slippa känna denna inre stress som jag känner.... vad ska jag göra? Eller rättare sagt hur ska jag göra??

Inga kommentarer: