söndag 6 april 2008

This is the shit..


ja hej allihopa, då var det dags för mig att testa denna del av bloggandet.

vi börjar bakifrån idag..

Igår vaknade vi av att My var varm,hade 39 graders feber. Inte så kul precis, så Johnny fick ställa in sina planer, men jag fullföljde mina. Jag åkte till sthlm igår närmare sagt Åkersberga. Och det var riktigt roligt, min mamma har flyttat tillbaka till berga och hon bor ovanför min gamla barndoms kompis, så jag träffade båda igår, och allt var helt mysigt igår. :-D

Åkte förbi pappas grav också på hemvägen, och blev besviken på hur den såg ut, så jag bestämde när jag var där att jag ska leta efter små stenar som jag ska sätta runt och köpa en fin ljuslykta.

Idag har vi inte gjort så mycket, My är ju som sagt sjuk så jag har städat lite och plockat undan,tittat på TV, men nu ska jag åka och hämta Jennifer som är hos sin far.

1 kommentar:

K sa...

lägg in lite foton oxå! :D kul att det var kul i åberga! kram